2017. augusztus 28., hétfő

1 évvel hajbeültetés után


17 hónap telt telt el a hajbeültetésem óta. Szeretném összefoglalni a tapasztalataimat, mivel ez az utolsó bejegyzésem. 

5000 hajszál került átültetésre a vertex területre. A mennyiség tükrében a komplettálás volt a cél, ami az orvosom szerint teljesen valószínű, mivel donor területen erősek a hajhagymáim.

Az elmúlt 1 évben iszonyatosan nagy volt a változás. Több ismerősöm is megjegyezte, hogy nem érti mi történt, mert újra lett hajam. :) Mindent orvosi javaslatot betartottam, használtam a javasolt sampont, hajszeszt és aktívan sportolok. Ezzel együtt az önbizalmam is nőtt, és már nincs emiatt kisebbségi érzetem.

Viszont 17 hónap elteltével ritkább lett a beültetett terület. Ez nem csak amiatt van, mert a "régi" haj is hullik - hiszen a vertex rész majdnem kopasz volt -, hanem az átültetett hajból is hullott. Ezt fontos megjegyezni, mert nekem azt mondták, hogy az átültetett haj nem hullik ki.

Ezzel együtt még mindig jelentősen jobb a haj szerkezete, mint a beavatkozás előtt, viszont nem komplettál, mint ahogy azt terveztük.

Összességében azt gondolom, ha a jelenlegi állapot megmarad legalább még 4-5 évig, akkor teljes mértékben megérte az anyagi/fizikai áldozat. Ha viszont további ritkulás várható, és mondjuk 1 év múlva visszaáll az eredeti állapot, akkor már inkább azt mondanám, hogy nem csinálnám újra.


Remélem valamennyire tudtam segíteni nektek a döntésben! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése